Επιστροφές και Αλλαγές προϊόντων γίνονται εφόσον ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις :
Προσκόμιση αποδεικτικού αγοράς ( απόδειξη , τιμολόγιο αγοράς)
Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία (κουτί,ζελατίνα,ταμπελάκια κτλ).
Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση και να μην έχει γίνει χρήση του προϊόντος .
Θα πρέπει να έχει γίνει πρότερη συνεννόηση με το κατάστημά μας.
Δεν θα πρέπει να έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημέρες από την αγορά των αγαθών.
Επιστροφές δεν γίνονται σε είδη που έχουν αγοραστεί σε ειδική προσφορά.
Τα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εσάς .
Δεν επιστρέφονται τα εξής προϊόντα: Εσώρουχα, μαγιό – κάτω μέρος, κάλτσες .
Ο καταναλωτής έχει προθεσμία δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, αν έχει κάνει αγορές εξ αποστάσεως, να αναφέρει τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος. Ο προμηθευτής, από την πλευρά του, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής – όχι όμως της αντικαταβολής
Πριν γίνει οποιαδήποτε επιστροφή του προϊόντος βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν περάσει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και έχετε συμπληρώσει την φόρμα επιστροφής , η οποία αποστέλλεται με την παραγγελίας σας.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνον εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση.
Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί η επιστροφή σας, η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δύναται να ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Αν η πληρωμή έγινε από εσάς μέσω Πιστωτική κάρτα τότε η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει αντίστοιχα. Εάν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία του λογαριασμού σας στα αντίστοιχα πεδία ώστε να γίνει η επιστροφή στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Ελαττωματικά Προϊόντα:
Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή .
Αλλαγές :
Μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντων αν επισκεφτείτε το φυσικό κατάστημα μας ή να τα αποστείλετε με δικά μας έξοδα και χρεώνεστε μόνο την επαναποστολή με την προϋπόθεση ότι θα κάνετε χρήση της μεταφορικής εταιρείας ΕΛΤΑ Courier .Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς .
Πως στέλνετε τα προϊόντα στην εταιρεία μας όταν η χρέωση επιβαρύνει εμάς :
Από Ελλάδα: Καλείτε την ΕΛΤΑ Courier στο 11120 (από σταθερό με αστική χρέωση) και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση με χρέωση παραλήπτη . (Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς). Αποστολή προς: ΘΩΜΑΣ ΒΥΘΟΠΟΥΛΟΣ , κωδικό παραλήπτη 159111 , Κουμουνδούρου 92 , ΤΚ. 43132, Καρδίτσα, Τηλέφωνο: 2441 400 325